Wednesday, August 8, 2012

Kitten in the house

Posted by drbalqis at 8:14 AM
Salam,

Petang tadi terdetik dihati nak belek-belek kamera sebab dah lama tak buka sejak balik dari KL hari tu.Bila dah buka tu gatal lah pula tangan ni nak gambar-gambar.Memandangkan adik saya baru ja keluarkan anak-anak kucing tu,lagi-lagi bila dorang jalan terkedek-kedek kat depan saya,so saya jadikan mereka subjek saya.hehe geram tengok,cute sangat.Setiap tahun bila saya balik mesti ada anak kucing baru,aktif betul mama dorang ni,rasa nak sekeh je.T_T

Balik Malaysia ni Alhamdulillah saya tak rasa penat dan haus yang amat sangat sampai nak pengsan macam di Mesir.Kalau kat Mesir hantam air masa berbuka tu memang wajiblah sampai kami buat 3 jag air untuk 5 orang.Dasyat kan?hehe.Panas tu memang tak boleh cakaplah,sampai kena pakai kain yang dibasahkan letak kat muka untuk kurangkan rasa bahang tu.Alhamdulillah kat sini sejuk damai je,malam-malam kena pakai stoking sebab sejuk sangat sebab selimut saya,yang saya ambik dari Etihad tu kecik.Tegar sungguh saya pakai selimut kecik ni walaupun banyak selimut kat rumah ni.haha









Kucing-kucing kat rumah saya bukanlah kucing parsi yang biasa kat rumah2 anda,hehe but they still cute kan?

:D

2 comments:

fa-aja-aja on August 8, 2012 at 9:00 AM said...

lagi tegar sampai nak bawa selimut dan tuala mesir!!! hahaha..nasib kena halang.lol

drbalqis on August 8, 2012 at 9:01 AM said...

haha aku setia tauuu hakhak

 

Doctors Who? Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos